Tuesday, 5 November 2013

Women's Self Defence Classes

From Facebook, please contact Lesley Hammam. If you don't have her contact details email me and it will be passed on.

"I have been asked if I would be interested in teach self defense classes here in Luxor so if you would be interested please PM me then I can gauge weather or not its a good idea. My credentials are I am a black belt in Shito Ryu Karate have been training since the age of 12yrs. I have been on the British squad competing for the UK and have been taught to teach the art by one of the head instructors for the UK who also happens to be a world number 3 referee. Price will depend on how many people and the cost of room hire ect.. so for now just let me know if your interested and we can go from there" I think it's a great idea!
 

 "Men heeft me gevraagd of ik geïnteresseerd zou zijn om hier in Luxor zelfverdediging klassen te geven, dus als je geïnteresseerd zou zijn, PM me, dan kan ik peilen of het een goed idee is.
Mijn referenties zijn: Ik ben een zwarte band in Shito Ryu Karate in training sinds de leeftijd van 12j. Ik ben deed al mee met de Britse ploeg en ik heb opleiding gehad om deze kunst aan te leren
van een van de hoofd instructeurs voor het Verenigd Koninkrijk, die toevallig ook een wereld nummer 3 scheidsrechter is. De prijs zal afhangen van hoeveel mensen en de kosten van het huren kamer ect .. dus voor nu laat het me weten als je geïnteresseerd en we kunnen vanaf daargaan."

"On m'a demandé si je serais intéressé à enseigner dans des classes d'autodéfense ici à Louxor, donc si vous seriez intéressé s'il vous plaît PM moi, alors je peux voir si c'est une bonne idée. Mes références sont: je suis ceinture noire de Shito Ryu Karate et j'ai été formés depuis l'âge de 12 ans. J'ai été avec l'équipe britannique en compétition pour le Royaume-Uni ; j'ai appris à enseigner l'art par l'un des instructeurs de tête pour le Royaume-Uni qui se trouve être également un des 3 meilleurs arbitre du monde. vePrix dépendra du nombre de personnes et le coût de la location chambre ect .. Donc pour l'instant laissez-moi savoir si vous êtes intéressés et nous pouvons aller à partir de là."

No comments: